Från rastlös till fullt ös?

Nu sitter jag i köket och dricker min trejde kopp kaffe - långtråkigt att bara sitta och vänta på att tiden ska gå.. Hur rastlös kommer jag inte vara hela sommaren egentligen?
.sjukt.uttråkad.
Har iallafall lugnat mina nerver lite med att impuls-boka en biljett till mamma på torsdag!
Kommer stanna där i en vecka, sola, prata skit och kanske rida några islandshästar också
- total relax-mode!

Fortfarande inte bestämt mig ang. valet i skolan, men lutar (just precis nu i denna sekund när jag skriver detta) mot motion (och kommer säker ångra mig ca en miljon gånger till inom loppet av den närmsta timmen tack vare min underbara beslutsångest).

I stugan sommaren 2008  :)
Even when you're alseep, you make me smile!

Fotograf: Caroline "skrutt" Jonasson


Fotograf: Caroline Jonasson


Fotograf: Caroline Jonasson


Fotograf: Linnéa Michelsen


Fotograf: Linnéa Michelsen


Fotograf: Caroline Jonasson


Fotograf: Cathrine Johansson


Fotograf: Caroline Jonasson


Fotograf: Linnéa Michelsen


Fotograf: Linnéa Michelsen


Fotograf: Caroline Jonasson


Fotograf: Caroline Jonasson


Fotograf: Cathrine Johansson


Fotograf: Okänd, Carolines kamera.

Nä. Nu orkar jag inte sitta här mer, MÅSTE GÖRA NÅGOT!! :*


Kommentarer
Postat av: elina.

härliga bilder!!

såg du mitt andra inlägg då? :D kommentera (a)

2011-06-14 @ 12:32:59
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0