It's like ten thousand spoons

when all you need is a knife..

Min dag idag: Jobba, äta, jobba.
Först B&Mdesign, hem för att äta och sen vidare till gräsklippningen (y)
Fick nya arbetsuppgifter idag, så nu packar jag inte längre tillsammans med Julia och dom andra utan jobbar ihop med dom anställda istället!
Blev dock lite sur när jag fick reda på att jag tjänar 81kr/h medan dom andra sommarjobbarna tjänar 116kr/h bara för att jag är tre månader yngre....  -.-


Kom på några saker jag vill göra,
Innan 2012 vill/ska jag:
  • åka till Danmark
  • hälsa på mamma
  • åka till Stockholm
  • ta körkort
  • fylla arton
  • åka till Liseberg
  • rida islandhästar
  • åka utomlands
  • hälsa på mamma igen (med syskonen)
  • och kanske lyckas hitta kärleken?
ska bara få tid och pengar först :p

typ, såhär trött är jag efter att ha jobbat 10h och ska jobba 4h till!

...och måste bara säga;
GRATTIS TILL KÖRKORTET BÄSTA JULIA NIELSEN!!!

Hoppas du inte hatar mig för bilden nu, men jag gillar faktiskt den :)

Dags att jobba igen.
Kom nyss på en mening jag läste för något år sedan;
I wish my lawn was emo, so it could cut itself!
hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0