Kommunikationsproblem

Tror det har blivit ett litet kommunikationsproblem mellan dig och mig..
Du har flera gånger gett upp, inte velat gå överhuvudtaget, men jag har alltid fått fart i dig igen. Du vet att jag inte tycker om dig, så varför sa du inte bara rakt ut att du inte ville mer?
Trodde du förstod vad du betydde för mig - utan dig har jag ju ingenting! Men tror inte att du förstått heller att du är totalt utbytbar - så om detta nu är din sista vilja så ska jag inte säga emot; DÖ, GRÄSKLIPPARE DÖÖÖ!!!!!

Behöver väl inte säga mer än att pappa fick köra ner till Åminne två gånger idag för att starta gräsklipparen med startkablar...


Kommer troligtvis inte blogga så mycket när jag är hos mamma, så förvänta er inte några dagliga uppdateringar! Ha det så kul alla, njut av sommarlovet (klassen och övriga "andraringare"), detta är vårt sista!



Nu måste jag packaaa!!! :*




Kommentarer
Postat av: elina.

hahha, linnéa !!! jag tänkte "vad är det nu som har hänt??" haha, gräsklipparn, klockrent! ♥

2011-06-15 @ 21:09:35
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Majsi.

Hahahaha men Linneeeaaaaa. trodde du menade en viss person ju.

Ha det bäst, och alla vi får höras massor under lovet! PUSSSS♥

2011-06-15 @ 23:57:03
Postat av: beccis

hahah jag trodde de hade hänt nåt jobbigt så jag har inte orkat läsa igenom texten, men nu gjorde jag det och bara "men åååååh" :D ♥

2011-06-17 @ 21:16:34
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: julia

hahah :D

Linnea nu tycker jag du ska uppdatera lite.. Du som skäller på dina kompisar för att dom inte uppdaterar så gör du det inte själv, -.-



Jag har iallafall varit uppe hela natten o gjort ingenting , (klockan är 05.06).

saknar dej , ingen hemma nu förutom pia(-.-') och pappa.. lite tråkigt :/



kram <3

2011-06-18 @ 05:10:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0