Kuckeliku, klockan är sju!

Nyvaken och färdigpackad - nu är det dags att åka hem till Småland igen.
Trött som.. ja jag vet inte vad...
Efter att ha vridit och vändit mig i sängen ungefär en timme så frågade mamma varför jag inte kunde sova, för det gjorde inte hon heller. Slutade med att vi låg och pratade om allt mellan skavsår och krig men insåg vid ett att det kanske var dags att försöka somna om ;)
Haft en bra vecka hos mamma. Ätit älg (kärlknöl), viltsvin, Paulúns superflingor, hemmagjord smoothie och en enoooorm mjukglass! Låter nästan som jag inte gjort annat än ätit, men det kan ju också vara gott ibland ;)



Detta var en "mellan våffla" på Lappens. Får ont i magen av tanken på att trycka i sig en stor..!!
Hade ju mjukglass hela vägen upp i halsen efter denna :p

Lovade er att lägga ut bilderna från systemkameran också;
Caroline Nyström's foton

Emil Liljeqvist's fem supersöta kattungar.






r-tard.. xD


M: herregud va mycket smultron!  R: det är bara för Emil har kissat på dom..


Ser lagom sur ut - kommer inte ihåg vad jag kollade på..


Sådan mor, sådan dotter. Likadana kläder :p

Nu är det dags att åka! Bil till Örebro, sen tåg till Värnamo.
Moped hem och cykel till Åminne och min saknade (eller inte) gräsklippare!  ;*

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Tack Nea för underbara dagar, du gör mig sååååå glad! Älskar dig!

2011-06-22 @ 11:03:44
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Vill du synas? Var då med & tävla om DAGENS BLOGG hos mig idag. Länk till inlägget: http://flavoured.blogg.se/2011/june/tjugoandra-juni.html



Lycka till sötnos.

2011-06-22 @ 12:06:25
URL: http://flavoured.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0