Midsommar 2011

Wille: Smulan vill in..
Simon: Nej släpp inte in katten!
Wille: Varför inte?
Simon: Carro tål inte hästar...!!!

Issa: Hej, sov du?
Britt: Nej..
Issa: Kan du hämta mig?
Britt: Nej..
Issa: Varför inte?
Britt: Jag har inte somnat än..
Issa: Men va?! Pratar du i sömnen eller, du behöver ju inte sova för att hämta mig??

Lyckad midsommar med grill, femkamp och vänner bland granarna! Tack Carro, storebror, Robin, Wille, Issa, Robert, Tony, Sejb, Stefan, Julia, Alice, lillasyster och Hanna för all hjälp som gjorde att jag också fick tid att ha det trevligt :D

Bilder från Carros systemkamera kommer någon gång under helgen/veckan.

Hoppas alla haft en lyckad midsommar!!


Kommentarer
Postat av: Julia

Tack själv för den stunden vi fick träffas!! :D

har du inte glömt att skriva tack till stefan också hahaha ;D

2011-06-25 @ 17:34:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0