Norberg

Sitter och lyssnar på min nya älsklinglåt; http://www.youtube.com/watch?v=91GuU8KE7b0 och tänkte att jag kunde ta mig tid för att blogga lite när mamma ändå står i duschen.
Så här kommer en liten genomgång av vad som hänt hittills;

Efter fyra timmar i buss, mer än tre timmar i bil (+en timmes felkörning), fyra spy-omgångar av Bimbo och en French hotdog så var jag äntligen framme i Norberg!

Blev tyvärr ingen vända förbi huvudstaden, men vi har hittat på annat istället som;
Åka bil med åksjuk Bimbo


Fick en Nalle Puh lampa så jag inte skulle trilla ner för trappan på natten
(vilket jag självklart nästan gjorde ändå inatt)


Bimbo agerade levande väckarklocka :p


Mega-baguett & mintchoklad-latte på Café Kaka med mamma.
Skulle gått till Elsas, http://www.elsaskondis.se/ , ett känt jättemysigt café, men det blir en annan dag för deras lunch var slut när vi kom dit..


Grillning, alkohol-förtäring och kortspel till 01:00 med Chriile x 2, Caroline, mamma & Roger.
Hämtade vin hos en kompis till Roger och fick varsitt spänne av hans mamma.




Idag åkte vi till Plus-huset, ett köpcentrum i Avesta, tillsammans med rogers mamma Lillemor.
Jag köpte en svart/genomskinlig skjorta (H&M)

Två Bh-set och ett tre-pack spetstrosor (H&M)

En maaaassa naturgodis (Lidl) :3

En handväska och mini-plånbok (Lidex)


Efter shoppingen hälsade vi på Lillemors hundar, Killen och Ludde.




Hinner inte lägga upp fler bilder nu, ska till Emil och hans tjej tillsammans med mamma, roger, carro och chrille och grilla!
En snabb bild på hur jag och mamma ser ut nu innan vi åker! :D


Nä nu måste jag skynda mig, ha det bra! :*


Kommentarer
Postat av: ester

låter som att du har det kul :D resan dit låter också hemskt trevlig ;)

2011-06-18 @ 16:53:19
Postat av: ester

oj, det sista var ironi men det första menade jag :b haha

2011-06-18 @ 16:55:17
Postat av: Julia

Du verka ha det jätte mysigt, njut verkligen det är du värd vännen!!(:

Så ses vi när du kommer hem :D stor kram

2011-06-18 @ 23:16:28
Postat av: elina.

mysellimysmys :D♥

2011-06-18 @ 23:33:34
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Roger Nyström

Hmmmm tösen inga hundar i sängen:)

2011-06-20 @ 22:51:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0