Om en svart katt korsar din väg..

är djuret troligtvis påväg någonstans. Kloka ord i kalendern ;)

Jobbat idag igen, till och med jobbat över! Duktig tjej (a)
Försov mig dock, stressade som fan, men lyckades komma i tid ändå!
Fick reda på att jag fått förlängning, ska jobba resten av veckan också. Så det blir inget Skövde för mig, men det gör inget, tjänar hellre pengar :D

Såg en kul lapp inne på toaletten på B&Mdesign;
Vem är du din attan,
som pissar brevé?
E ögat ditt skevt
eller är picken din sne?
Ställ dig på knä
och lägg en på kant,
så strilar nog strålen
i vattnet galant!




Den som kommenterar som "Julia" får gärna skriva vem, lillasyster eller nielsen?

Nu ska jag ta året första dopp, men först en joggingrunda med Robert!

Kommentarer
Postat av: Maja.

Åh, härligt att du hittade ett till jobb:)

2011-06-28 @ 19:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0