R-tard

Yeaah, that's just how I feel..

Känner mig extremt korkad! Hade sån panik igår äver att min laddare var borta, så jag fick låna pappas gamla mobil tills jag hittat laddaren. Idag på morgonen märkte jag att jag inte hade alla mina kontakter på sim-kortet. Det var rätt viktiga kontakter så jag satt och försökte klura ut hur jag kunde få tag på dom. Då kom jag på att jag kunde koppla in mobilen i datorn och hämta dom där.
Då började batteri-lampan blinka - mobilen laddas ju genom datorn -.-

Att jag inte kom på det tidigare xD

Nu har jar mattelektion och sen åker jag och Ester till
Gislaved för att fira alla studenter!! :*




Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

yeha imogon ses vi, det ser vi framimot! Kram

2011-06-01 @ 12:16:24
Postat av: beccis

vilken fin klänning du har på bilden :)

2011-06-01 @ 16:10:45
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0