Svett eller hemarbete?

Jaa ni detta är mitt val just nu; Idrott&hälsa-Motion eller Latin?
Latin talas ingenstans, men är grund till flera andra språk.
Motion är viktigt, men innebär fysisk ansträning.
Lukta illa eller traggla glosor?
Ingen aning verkligen, spanskan blev inställd i år igen   -.-

Somnade ute på gräsmattan och vaknade av att Lisa slickade mig i ansiktet - tack fisen!
Dags för mig att ta tag i körkortet, matten och geografin. Pinsamt att inte veta nordens huvudstäder...

Mitt sommarlov ser lite knasigt ut för tillfället, vet inte riktigt vad jag ska göra,
men vill just nu tacka Ester Mattsson så sjuuukt mycket för att hon gav mitt namn till hemtjänsten - kanske blir lite jobb nu ändå?

Här har vi yttligare en bloggsmiterska - Caroline "skrutt" Jonasson!


Will those dreams ever come true?


Kommentarer
Postat av: ester

röstar för motion ;)

2011-06-13 @ 18:57:47
Postat av: ester

och varsågod linnéa! hoppas du får lite jobb nu ;D <3

2011-06-13 @ 18:58:23
Postat av: Carro

Hahah finaste bilden med! xD Jag röstar också för motion ;) Mycket roligare :D <3

2011-06-13 @ 19:15:18
URL: http://klanoklin.blogg.se/
Postat av: Maja.

Mendå:(! såg fram emot att prata spanska med dig, men innan du ger upp, kolla med mireya först:). Tycker att du ska ta latin annars, dock är det kanske lättare att få bra betyg i idrott:p(L)



hahahhaa. såg nu att de ovan tyckte tvärtom, men ta det som känns bäst:)

2011-06-13 @ 19:32:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0