Tomater har också känslor

om du misshandlar den ena plantan blir den andra ledsen och vägrar producera tomater.. true story.

Ute och övningskört med pappa idag, tror jag blev sämre förare efter min lektion.. Bilen dog säkert fem gånger och om det kommit någon cyklist någonstans så hade den nog firat midsommar på sjukhuset. Fan. Vill vara superduperbäst på att köra, fylla 18 och få mitt körkort nuuuuuuu!



haha, såhär såg jag ut på midsommar för tre år sen :p

Får småpanik över dagen, vet inte hur många som kommer, hur mycket mat jag ska göra och hur vi ska dela upp lagen till femkampen... gaah. Tycker inte om när inget är planerat. Menmen, i gott sällskap blir väl dagen lyckad ändå tillslut? :)

plocka 7 sorters blommor, lägga under kudden och drömma om sin framtida man i natt?
får se om jag vågar ;)

Kommentarer
Postat av: ;MartIN

vem är din framtida man då?

2011-06-25 @ 03:33:52
URL: http://martypetersson.blogspot.com
Postat av: Linnéa

jaaadu... tänker jag inte säga, det ger otur att berätta ;)

2011-06-25 @ 21:34:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0