Världens bästa storasyster?

..tycker jag att jag förtjänar att kallas idag efter att ha klivit upp kl 07:15 när jag börjar 13:00 !!
Julle smög in på mitt rum, väckte mig lite försiktigt och frågade om jag inte kunde köra henne till skolan idag trots att jag hade sovmorgon..
Så länge du fortsätter att vara så gullig som du är nu, så förtjänar du det!
Allt för dig, älskade lillasyster!

Övningskörde i mer än två timmar igår! Måste ligga i om jag vill ha körkortet det datum jag hoppas på :p

Så drömde jag av någon anledning om hästar, små fattiga barn som stal mango och människor som försökte döda dom...??

Fotograf: Julia "lillasyster" Michelsen


Fotograf: Julia Michelsen


Fotograf: Linnéa Michelsen


Fotograf: Linnéa Michelsen


Fotograf: Linnéa Michelsen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0