yeeaah

fick precis min första lön!
Kommer inte precis bli rik på att klippa gräs ca 4h i veckan, men bättre än inget :D

Försöker få tiden att gå fortare utan att somna - en film kanske man hjälpa?
Ska kolla på "burn after reading" bara för att alla säger att den är så dålig...

mammas chili-bebisar :p

på tåget, åkte på andra våningen för första gången i mitt liv.
Kände mig allt lite cool där, hehe


Onödig händelse som ni inte alls behöver läsa om ni inte har lust  ;)

Glömde berätta en sak som hände på tåget. Två män, runt 30års åldern, satt jämte mig. Dom var svenska, men pratade mestadels engelska då dom förberedde en föreläsning. Satt och lyssnade när dom bollade fram och tillbaka med idéer, bytte ut ord och finslipade texterna. Varje gång dom tvekade på något ord poppade orden upp i huvudet på mig och tillslut kunde jag itne hålla mig - dom kom inte på något ord för utveckla och helt plötsligt sa jag "develop?". Dom blev tysta, tittade på mig och började skratta. Trodde jag skulle dö en stund. Sen sa den ena "tack så mycket, trodde inte att du lyssnade" och den andra tillade "du får jättegärna hjälpa oss mer, börjar få idé-torka nu, vad tyckte du om resten av texterna?"
Enorm lättnad och ett stort leende, sen satt jag och babblade (som vanligt) heeela vägen till Falköping - på engelska! :D


Kommentarer
Postat av: Maja.

Hahahahhahahaha alltså det är så typiskt dig att du bara måste säga.(L)

2011-06-23 @ 22:46:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0