19


(vänster till höger, uppifrån och ner)

Idag åker Majsan till Malmö för att imon flyga vidare till Madrid!!! Där ska hon kolla på fotboll med sin familj och bara ha det riktigt bra. Nää jag är inte alls avis.. ;)
Dessutom får hon TVÅ extra chanser på tävlingen :o

Något annat som händer idag?
Jo, ESTER MATTSSON FYLLER 18ÅR!! Tycker att ni kan gå in och skriva ett litet grattis till henne: esterssons.blogg.se



Nää nu måste jag nog byta byxor, det blev en blöt mopedtur hem idag med Jossan.. Har aldrig träffat en människa som blivit så överlycklig för att få skjutsa mig hem på min super-sega moped i ösregnet :o

Vill ju inte ha urinvägsinfektion ;*

Kommentarer
Postat av: beccis

grattis till ester :D

och nice gammal bild du hittat :)

2011-03-31 @ 22:53:31
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Maja.

Gulle du är:D

FYRA extrachanser förresten!!!!! mellanlandning wiho. hahahaha för vi tar ju tävlingen jätteseriöst.........:b

2011-04-03 @ 20:22:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0