20


ååh va jag längtar!!!

Stort fail idag, hade bett Robert komma hit idag så vi kunde umgås lite och öva lite på livräddningen. Snäll som han är ställde han upp och åkte till Värnamo.
När jag skrivit färdigt fysik-provet (sååå skönt att ha det överstökat!!) åkte vi till gymmet och tränade en stund. Så när vi väl kom in till simhallen blev vi stoppade av Per som sa: Vi stänger nu för jag ska ha simskola.
Herregud! Snacka om att jag kände den där stora manga-droppen i pannan -.-'
Menmen, åkte en sväng förbi Willys och handlade lite, sen hem till mig för att klippa Robert! Förstår inte hur han vågade be mig, jag kan ju inte ens klippa... xD

Här har ni resultatet iallafall


Precis kollat på "Sammys äventyr" - gullig film, men troligtvis gjord för aningen yngre barn :P

Nehepp, nu ska jag inte sitta här och dega mer, ha en fortsatt trevlig kväll :*




Kommentarer
Postat av: beccis

kanske ska bli frisör? :D

2011-03-31 @ 08:22:02
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: elina.

Det blev riktigt snyggt!!!!! :D <3

2011-03-31 @ 08:26:21
URL: http://lifeisall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0