22



Riktigt nöjd med gårdagen! Åkte till Gislaved, blev upphämtad på stationen och åkte till simhallen. Fick göra en massa livräddningsövningar, bl.a att få upp en "medvetslös person" (fick göra det på Stefan) från bassängen när man inte når botten. Tror att dockan jag simmade med dog lite grann, men jag bad om förlåtelse ;)
Va kvar i simhallen till dom stängde och fick se hur man gör städningen o.s.v.
Gick hem till Stefan, kollade igenom mitt CV en sista gång innan det skulle lämnas in och fick sen skjuts hem till Värnamo.
Nu håller jag tummarna på att jag får jobbet!!


Ibland blir det bara för mycket - 12st klistermärken på en apelsin...

Måndag idag, ny vecka, nya tag.

Idag blir det fysik-plugg för hela slanten, eller åtminstonne försöka ;*

Ps. trodde att jag skulle börja gråta av skratt igår; http://fuldans.se/?v=txmnuiqplm Visst är jag snygg? x'D



Kommentarer
Postat av: Robban

HAHA! Snyggaste outfiten med ;D

2011-03-28 @ 11:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0