24


Svensk sommar i Blekinge

Lördag idag och underbart väder! Har som vanligt knappt gjort något alls idag, men ikväll blir det firande av Elina och Becca som fyllt 18 !!

Satt nyss och kollade lite på Reebook Easytone skor. Funderar på om det är värt att köpa sånna eller inte? Dom billigaste kostar liksom 800.. Kollade runt lite på vad folk skrivit om dom och tänkte summera det lite snabbt:
1. Anledningen till den "ökade träningen" man får är att bollarna under sulan skapar obalans och därmed tvingar musklerna att anstränga sig för att hålla balansen.
2. Vältränade personer känner ofta ingen skillnad då deras normala träning anstränger deras muskler mer.
3. Efter att ha tränat upp balansen (använt skorna en tid) kommer effekten minska.
4. De är betydligt snyggare än andra sko-modeller som ska ha liknande egenskaper.

Då jag inte tycker att denna sortens sko passar att använda i skolan kommer jag ju inte kunna använda dom på dagtid under vardagarna. Jag är ju inte heller ute och bara går speciellt ofta (vilket dock går ändra på).
Lutar just nu mot att strunta i det faktiskt... eller... usch min beslutsångest tar kål på mig...
Men ni som också funderar på att köpa dessa kanske kom lite närmre ert beslut nu iallafall? :p

Nu ska jag hoppa in i duschen, Forsheda nästa! :*



Kommentarer
Postat av: Robert

Dom bilderna vill jag ju också ha =)

2011-03-28 @ 11:36:30
Postat av: elina.

wey! f-heda nästa :D cool bild ;)

2011-03-28 @ 16:27:59
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0