27

"Låt två leenden växa snabbt där den sura minen ensam satt" - Lyckokakan


Oj, tänkte att jag hade hur mycket som helst att skriva idag men nu när jag sitter här kan jag inte komma på vad det var... Menmen, drar väl bara igenom dagen sådär tråkigt så skriver jag det jag tänkt någon annan gång xD

Glömde totalt bort att jag hade sovmorgon idag, så klädde på mig kl. 06:00 för att sedan finna det helt j*vla omöjligt att somna om..
Efter skolan blev det lite shopping med Julia, Maja och Ester, hämta lillasyster och sen hem för att laga mat. End of story.

Kommer fortfarande inte på vad jag skulle skriva, så nu lägger jag ner. Puss o' hej :*

Hittat låten jag letat efter; Lucky med Jason Mrez & Colbie Caillat - sååå skön :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0