Ekonomi, skidskor & labbrapporter

Jupp, detta är i princip dagens schema..

Sitter på skolbibblan med Ester och tragglar ekonomitermer inför provet.
Hade en intressant diskussion nyss: Vi säger jämt "jag fattar verkligen ingenting" och trots det så kan vi sjukt mycket mer nu än när vi gick på grundskolan. Snacka om att se ner på sig själv?
Så nu tänker jag se detta från den ljusa sidan; Jag kan mer om ekonomi nu än innan, men inte tillräckligt mycket för att börja kalla mig själv ekonom  ;)

Efter provet drar klassen till ishallen och åker lite skridskor. Har varken något för eller emot det - helt okej tidsfördriv typ.

Sen tillbaka till skolan för att skriva färdigt labbrapporterna (och engelskauppsatserna?)
Måste påstå att jag är rätt så duktig på att förklara för mina nära och kära hur man ska fördela tiden på dygnet och hur man ska lägga upp sin studieteknik.
Däremot hemskt dålig på att följa mina egna råd  ^^

Saknar allt och alla uppe i Sälen!!

Just can't seem to let anything go..
I try to move on,
but you keep dragging me back..
You drive me crazy!

Kommentarer
Postat av: Smsa Låna

Jag måste säga att jag verkligen diggar din sida. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din sida via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?

2012-01-12 @ 22:49:20
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0