23



Nyligen hemkommen från födelsedags festen för Bex & Elina i Forsheda.
Rosa dildo, fluffiga handklovar, enchiladas, opera i källaren och hel-galna vänner
LYCKAD KVÄLL!!

Trots att jag inte förtärde någon alkoholhaltig dryck (lite fina ord sådär mitt i natten) hade jag riktigt kul, full av skratt? ;)
Tack Bex, Elina, Calle, Besa, Bea, Martin, Simon, Maja, Julia, Ester, Alice, Bojan, Denis & Js!

Men nu är det dags för mig att sova, om några timmar bär det av till Gislaved igen :*


Ett litet extra tillägg som inte har något alls att göra med dagen;

Får verkligen damp på mig själv - innan jul tränade jag regelbundet, åt bra mat och började bli riktigt nöjd med min kropp. Sen kom julen och allt blev KAOS!! Till och med min pappa har frågat mig hur jag får i så mycket mat/onyttigheter i min kropp.. Ska vara helt ärlig nu och berätta att jag gått upp nästan sju kilo i jul - och inte nog med det, jag har i princip slutat träna! :o
Fy jag måste verkligen ta tag i detta snart, men det är så hiiiimla svårt när ens omgivning och en själv älskar fika, godis, glass, choklad.. You name it.
Jag har liksom lyckats utveckla någon ätstörning där jag kan frossa i mig hur mycket mat som helst - en kväll för inte så länge sen åt jag en fjärdedels pizza, 200gr cashewnötter, ½ kilo godis, två kexchoklad, massa chips och två liter glass! Kan knappt tro det själv när jag skriver det..

Så nu när jag skrivit det här så skulle det underlätta mycket för mig om alla lät bli att lägga sig i vad jag äter och inte och låta mig göra som jag vill. Orkar inte försvara mig mot t.ex. varför jag inte vill fika eller mängden mat jag äter.


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Det där med att äta sötsaker är jävligt svårt att låta bli jag kan oxå äta hur mycket som helst.Och jag SKITER faktiskt nu vad andra säger!!!! HUVUDSAKEN är att man mår bra. Älskar DIG min Ängel. Kram

2011-03-27 @ 10:32:06
Postat av: beccis

linnea sluta oroa dej, vikten är ju bara en siffra ;) det viktigaste är att du mår bra :) puss ♥

2011-03-27 @ 21:19:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0