@#¤56+*£

ungefär såhär kände jag heeela dagen igår och idag på förmiddagen!

Fick världens utbrott på en människa i min klass igår..
Fortsatte enda fram tills nu, när jag fick ett sms om att personen där det stod
(skrivet exakt som på riktigt):

Men HEY! nu tycker jag allt att det är du som skriver provocerande saker på fejjan! du vet ju inte ens vad du snackar om:p sen när har jag fjäskat för ngn lärare? Och som om jag skulle behöva det? ;) tror inte det! Men Linnea, jag skrev nu för att jag vill säga på allvar att jag aldrig har snackat skit om dig! Men när Denis och Maciek och vissa andra kommer och säger "fy fan vad Linnea hatar dig, hon snackar så jäkla mycket skit om di, och hon stör sig på att du är så jäkla mycket bättre än dig" och det är klart att då älskar man väl inte precis ngn som säger sånt om en?!? Jag vill inte att du tror att jag ogillar dig iaf, sen om du inte gillar mig, det är ju en annan sak. Säg bara inte saker som du inte har en aning om!

Eftersom personen bara någon minut innan skrivit mer på ett annat ställe, kände jag inte att det riktigt gick lita på vad denne skrev och svarade därför:

Det känns ju verkligen som du menar det du precis skrev efter att jag läst vad du skrev på fb nyss.

Fick svaret:

Det med att du skule chilla och ta ett glas vin?det var inte menat negativt iaf:) du känner ju inte mig så svårt för dig att veta, men jag slänger in ironi lite då och då, till och med när det inte passar;) sryyyyy

Skrev då:
Nej, men skit samma.. Jag orkar inte allt skitsnack i klassen, tar bort konversationen nu.


Suck.
tur att man har underbara vänner som får en på bättre tankar!


Kommentarer
Postat av: elina.

suck, suck, suck, orkar inteee, slösa inte energi lenning :)♥

2011-05-27 @ 15:53:24
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0