Bruten nagel och borttappad laddare

PANIK!!!
Imorgon är det student i Gislaved och jag och Ester skulle planera hur vi skulle göra när jag kom hem från gräsklippningen. Jag stressar som fan, glömmer bort att jag har löparträning, bryter en nagel, inser att min mobilladdare är BORTA och att Ester inte är inne på msn!!
What to dooo???!!!

Känner mig gravt handikappad.

Mammas (nu avlidna) katter



till maja som äääälskar katter - dom äter smör från skeden ;)

F: qué?
L: que pasa?
F: que tal?
R: que... bab?

Nää nu går jag och letar upp något skruttmobil och försöker sätta in mitt sim-kort!  :*

Just det ja! Får ju inte glömma berätta att jag och Ester fick MVG i genteknik!!! Sååån lättnad - vi trodde knappt vi skulle få godkänt förra veckan :o


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Avlidna???? Det vet jag INGET om!!

2011-05-31 @ 20:40:12
Postat av: Julia

Japp, dom har fått lämna bort knubbis för att tösen är död. Så nu har dom inga.



Skriv ut vem som tagit bilderna linnea ! ;)

2011-06-01 @ 08:43:44
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/
Postat av: kissemisselover.

haha, du är så knäpp.♥

2011-06-01 @ 21:38:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0