Can we bring yesterday back around?

'cause I know how I feel about you now..

Jobbat idag! Känns riktigt bra att köra runt på en gräsklippare, musik i öronen och bara tänka "lättförtjänta pengar"!!
Trodde dock jag skulle dö när gräsklipparen gled bakåt mot ett stup och jag fick ligga skrikandes och hindra den från att trilla hela vägen ner i hålet i säkert tio minuter innan jag fick hjälp upp...
La mig på gräset när jag kom hem, satte på spotify och drömde mig bort till en helt annan värld (could stay there forever..) i fyra timmar xD
Sen matlagning och nu lite datanördning.

Stefan kommer hit snart och ville prata - jag förstår inte vad som händer just nu :s


En av modellbilderna (som inte finns på facebook)





Kommentarer
Postat av: beccis

linnea du är ju helt livsfarlig ^^

2011-05-09 @ 08:41:56
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

Du är helt fantastiskt vacker! Kram mamma

2011-05-09 @ 11:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0