fortfarande sjuk...

Kom precis på att jag nästan varit borta från skolan i en vecka - kunde spenderat den veckan med ledighet utomlands itsället..

Igår:
Tänkte få upp humöret lite med en komedi igår. Det gick åt skogen. Den var verkligen JÄTTE DÅLIG! Jag vet inte vad jag tyckt om den om jag hade haft sällskap och varit frisk, men hur som helst så rekommenderar jag inte Four Lions om det är en komedi man vill se.

Efter filmen kom jag på att jag lovat att jobba (städa åmini, dagiset i åminne) kl 17:30.. Kände verkligen inte för det, men man tar ju de chanser man får när man inte har något annat jobb. Som väntat blev jag bara sjukare efter det..

Satt och väntade 2 timmar på att italienaren skulle logga in på msn och skicka lite bilder och videos från Mallis, lagom drygt. Sen tog det yttligare en timme innan alla filer överförts.
Dock gick den timmen extremt fort då efterlängtad vän va inloggad på facebook ;D
Tack för hjälpen Majsan!

Såå detta resulterade i en jävligt trött Linnéa med ännu högre feber.... (y)

Idag:
Har jag; vaknat. ätit frukost. funderat på att plugga. skitit i att plugga.

Wohoo underbar dag! eller inte. Vill ut i solen, men då kommer jag bara bli ännu sämre. Vilket är totalt oacceptabelt med tanke på att jag MÅSTE till skolan imon för att göra nationella i Engelska B.

Puss på det :*



El Classico på sportbar <3
MAXWELL!?!




Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Snälla Linnea du Måste tänka på att ta det lugnt inte konstigt att du ofta blir sjuk. Du är så duktig i skolan så du klarar dig se till att bli frisk och ta det lugnt! Älskar dig!

2011-05-05 @ 10:52:35
Postat av: ester

haha precis, ville inte ha kvar bilden sen :P

2011-05-05 @ 14:23:00
URL: http://esterssons.blogg.se/
Postat av: Maja.

wieeeeeeeee go go majsan.

haha ne men tycker att det är dags för dig att komma tillbaka till skolan!(L)

2011-05-05 @ 14:49:24
Postat av: elina.

ta in maxwell!!

krya på dig linnéaaa!!!♥

2011-05-05 @ 17:39:02
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: beccis

TA IN MAXWELL!

bli frisk nu :) ♥

2011-05-05 @ 19:12:17
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0