Friluftsdag och värmeljus

Igår:
Paddlade
(i bikini och solade) kanot idag på förmiddagen, riktigt mysigt! Efter lunch bar det av till Sörsjö för att rida lite. Inte världens roligaste ridpass, men jag lyckades få underbara Windy (läraren blev glad för att jag ens ville rida henne) och det va såååå skönt att vara tillbaka på hästryggen igen!
Känner dock så varje gång jag varit tillbaka i stallet, men inser sen att jag varken har tid eller pengar..

Ja, detta inlägg skrev jag då igår innan världens oväder bröt ut! Det började åska, blixtra och ösregna helt plötsligt, så som vanligt här ute i skogen fick vi dra ut alla sladdar i hela huset (vilket också innebär att internet slutar funka). Stod på altanen och kollade på blixtrarna och räknade hur långt bort ovädret var.
Pia ställde ut stearin- och värmeljus över hela huset när strömmen gick och jag tyckte faktiskt att det va lite mysigt (till skillnad från min livrädda lillasyster).
Pappa ringde från Stockholm och va orolig att vi pajjat internet (igen, typ tredje gången), men nu kan jag lugna honom med att det funkar helt perfekt (här i köket med min kopp kaffe och müsli) ;)

Nehe, tagga nationellt prov i Engelska B!! :*

I en kanot kl nio på morgonen :)




btw, borde ta tag i träningen inför göteborgsvarvet snart kanske?



Kommentarer
Postat av: ester

du har ju en vecka och två dagar på att träna, så kör hårt ;)

2011-05-12 @ 15:51:56
URL: http://esterssons.blogg.se/
Postat av: Carro

Det kommer nog gå bra! Träna inte för mycket så att du skadar dig bara :P <3

2011-05-12 @ 18:51:18
Postat av: Carro

Det kommer nog gå bra! Träna inte för mycket så att du skadar dig bara :P <3

2011-05-12 @ 18:51:53
URL: http://klanoklin.blogg.se/
Postat av: beccis

vem är den proffsiga fotografen, va va? ;)

2011-05-12 @ 19:11:22
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: julia.

min älskling <3

2011-05-13 @ 23:41:15
URL: http://jjuliamichelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0