Godmorgon :D

Inte riktigt morgon längre, men sålänge jag har min enorma danmark t-shirt på mig insisterar jag på att det är morgon i min värld...  ;)

Sitter på madrasserna på golvet i Elinas vardagsrum tillsammans med Ester som spelar tetris.
Alice, Elina och Becca har åkt till skolan (dom har språk, vilket jag och Ester tillfälligt är befriade ifrån). Så jag och Ester börjar inte förrän 11:30, då vi har samhäll och sen slutar!!
Riktigt nice - dock omotiverande att gå överhuvudtaget xP

Åkte hit till Elina igår för att ha en liten tjejkväll med hamburgare, hårfärgning och tjejsnack :D
Riktigt mysigt, tack flickor! Tyvärr kunde inte alla komma, men så blir det lätt när man är ett lite större gäng som umgås.
Elinis-finis, du passade verkligen i brunt!

Nä. Ska man avsluta morgonen med att ta av sig t-shirten och på med vanliga kläder kanske?  :*

Superfin bild från flygplatsen i Malmö påväg till Mallis :p

Är så sjukt glad atm, kan inte berätta varför men -HOPPASHOPPASHOPPAS!!
Avslöja inget på kommentarer nu ni kioskmongon som vet ;)

Sorry to say this, but it's kind of dying right now.




Kommentarer
Postat av: beccis

fan va jag var snygg då :D

2011-05-10 @ 11:41:01
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0