hej å hå!

Låt oss se om detta kan gå!

Övningskörde både till skolan och hem idag. Daga att få fart på körkortet nu för att kunna vara bombsäker när det väl är dags! Väl hemma arbetade jag lite på min och Esters plugg-plan (som förhoppningsvis ska hålla min på rätt väg med plugget) med att skriva min uppsats som redan är försenad..
Sen blev det yttligare en biltur för att hämta lillasyster i Lagan (inte i vattnet då, utan något random ställe mitt i ingenstans typ).

Så nu är jag hemma igen, tillbaka till uppsatsen! :*

Insåg när jag rensade min garderob att det är dags att spendera lite pengar - använder i princip bara ett par jeans.
Då dessa är mörka passar de inte så bra med vädret som är på ingång - om man nu inte tycker om svett..

höhö mina älsklingsjeans då - eeehh tror jag dog lite grann ;'p



Kommentarer
Postat av: beccis

nu är du nog lite för peppad... höhö

2011-05-16 @ 22:43:15
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: gissa vem.

Hahahahha orkar inte.

2011-05-17 @ 16:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0