If I could just see you..

... tonight...

Tusen frågor. Noll svar.

Hällt i mig en hel kanna (åtta koppar) kaffe och precis insett hur onödigt och idiotiskt det var - totalt speedad med enorma magsmärtor (y)
Känns som jag totalt tappat kontrollen. Inte bara över min kropp, utan mina tankar, handlingar och hela min värld.
Allt liksom kommer efteråt, eller nått.

Paddling och ridning imon! Kommer ihåg när en viss person sa till mig "it takes time to get back on the horse again" (vet att det hade en totalt annan mening då, men whatever) och nu är det dags - upp i sadeln och känna den där underbara känslan av att inget som helst spelar någon roll alls i världen. Tror att jag behöver det nu.

Avslutar detta inlägg med veckans (eller världens?) gulligaste video; HIGHFIVE!
:*





Kommentarer
Postat av: elina.

asså, det var den sötaste video jag nånsin sett!!! :D:D:D:D:D♥

2011-05-10 @ 22:13:14
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: beccis

åh vilken söt video :D

idag taggar vi paddling och ridning ;)

2011-05-11 @ 07:40:00
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Mamma Anna

hihihihi vilken gullig video! Kram mamma

2011-05-11 @ 09:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0