Jönköping, whip-lash & fisk

Igår övningskörde jag till Jönköping! Jag blev jättenervös vid vajr filbyte och sånt där, men det gick bra ändå.
Skulle inte handlat något, men kom hem med ett par korta löpartights, skor (käng-linkande), en svart hylla och spotslights som ska sitta ovanför min spegel! :D
Sen blev det lite jobb (städning) och sen hem och sova.
Helt död efter helgen, trots att jag inte va full eller nått! Sov nog för lite..

Menmen, idag blir det uppsatsskrivning (genteknik) och förberedning inför redovisning i samhäll (y)


hehe glömde visst lägga upp denna igår - såhär sov vi!

Sitter på samhällslektionen och känner en mystisk unken lukt av fisk... hmmm..
och så har jag ju fått en underbar whip-lash av radiobilarna i lördags och har inte en enda människa som vill massera mig.. (förutom lilla ester då som hjälpte mig överleva kemi-labben idag)


Kommentarer
Postat av: beccis

hahaha älskar att robert håller om monsterhunden :D

2011-05-30 @ 14:21:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0