Let's kick some ass!

Är så extremt dålig på att plugga för tillfället. Säger hela tiden att jag måste plugga och skippar till och med att träffa vännerna för det - ändå blir det aldrig av! Dålig vän och dålig elev? Ja exakt så känner jag mig för tillfället..

-En spark i röven tack, snart är det ju sommarlov!!

Åkte in till stan med pappa och lillasyster efter frukosten idag och tränade lite. Första träningen sen första veckan i April - snacka om att jag insåg vilken dålig kondis jag har!
Riktigt stolt över lillasyster som fick bestämma tempo och som höll mycket högre än jag trott!! Skäms dock över att jag blev trött fortare än henne, tagga gbg-varvet xD

Eurovision ikväll?
Naa, tror familjen Michelsen sviker traditionen och kör på film istället ;*





(skrynklig hand?)
Skulle rensa kameran och såg att tre bilder från Mallis inte lagts in på datorn, så dom får nu stå för dagens foton :)



Kommentarer
Postat av: elina.

mina mongo-röda ben :))))) annars såg jag rätt cool ut tyckte jag :D

2011-05-15 @ 23:51:09
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0