Lökigt värre!

Jaa lökigt värre är precis vad det kommer bli imon - 21km i stålande sol och 18 grader varmt!!


ursäkta bilden,
men till och med lökigare än det här! :o

Jag är såååå nervös! Tänk så bara kollapsar (hur stavas det?) jag mitt i Göteborg? Typ måste gå nästan hela vägen? Tappar andan? Eller blir akut toanödig och befinner min flera kilometer bort från nästa vätskekontoll/toa?
Nä. Jag vet att jag oroar mig i onödan - men sån är jag.

Ungefär såhär kommer min lördag se ut (förutsatta att jag ens överlever):
Äta fet frukost,
åka buss i två timmar,
sprida mitt svett över hela göteborg,
åka buss i två timmar till,
fixa mig,
fira simba och emelie som fyller 20!

Innebörden med att "däcka på festen" kommer vara väldigt olik den normala anledningen... :p

Nehepp, nu borde jag försöka sova :*





Kommentarer
Postat av: beccis

lycka till linnea :)

2011-05-21 @ 15:48:53
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0