No tienes que preocuparse..?

Insåg just att jag aldrig varit singel såhär länge sen jag började min "förhållande-karriär" med att bli ihop/tillsammans/på g   med pojkar.
DETTA ÄR INTE KLOKT!!
Känner mig ensam, besatt och panikslagen.
Känner mig ensam, men känner ändå inte för att bara hipp som happ binda mig till någon permanent.
Känner mig besatt som hela tiden letar "pojkväns-objekt" men vill ändå inte ligga runt och vara slampig.
Och slutligen panikslagen - kommer jag någonsin hitta den rätta?

No tienes que preocuparse- hoppas du har rätt vännen!



..och tack m&e, totally lost without you two tootsies
:*


Kommentarer
Postat av: elina.

hehe, kom på att det heter no tienes que preocuparse ;) men ja, jag har rätt :D♥

2011-05-16 @ 23:50:52
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: ester

det är inte lätt att "vänja sig av med" något man har varit van vid att ha i flera år, sånt tar tid. hatar mig själv för några sekunder för att jag skriver det här, hatade själv att höra det, men det är först när man slutat leta som man hittar någon :)<3

2011-05-17 @ 11:51:27
URL: http://esterssons.blogg.se/
Postat av: Majsi.

♥!

2011-05-17 @ 16:04:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0