Pasta, plugg och panik.

Pasta - måste ladda upp inför göteborgsvarvet!
Plugg - kemiprov imorgon!!
Panik - över precis allt annat!!!

..och neeej jag är inte deprimerad. Bara aningen förvirrad/tankspridd/glad/ledsen/irriterad och har samtidigt enorm ångest över att skämma ut mig inför hela Göteborg på lördag. TUMMEN UPP!


retard bild - för jag känner mig rätt så retard just nu.

Om ni vill se massa fina bilder så kan ni gå in på min släktings blogg; rawpixel.blogg.se

Puss på er alla glada människor! :*




Kommentarer
Postat av: beccis

du är faktiskt lite retard :)

2011-05-19 @ 18:54:30
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad händer i gbg ?

2011-05-21 @ 20:23:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0