Slutprov, kinamat & snigelfart

Why can't I just let you go..?

Skrev slutprov i genteknik idag - skönt att ha det överstökat! Ingen aning vad reslultatet blev dock, kände att mina svar mest var lite klabb på mina flummiga tankar.
Köpte sen hem kinamat för min storebror fyller 20år idag!!
..såå här kommer en liten bild på när vi väckte honom idag..


Efter att ha tryckt i mig aaaaalldeles för mycket kinamat var det första träningen med ALKisarna efter Göteborgsvarvet - kan säga att min kropp kunde liknas med maten jag åt: Benen var som nudlar, rörligheten lika seg som bläckfisken och farten lika långsam som kycklingen (efter den blivit styckad då såklart..)
MEN! Nu ska jag inte klaga - är stolt över mig själv som inte vände tillbaka vilket jag under 9km hade enorm lust att göra :p
hehe gillar pappas kommentar - om du springer lika fort som du pratar kommer du bli världmästare!
om jag springer lika fort som jag pratar kommer jag nog äga sönder kenyanen pappa..

oooch en bild på min supergulliga fis som gömmer sig från solen.
(på morgonen påväg till bilen och gbg-varvet)

sen en "jag somnade på bussen"-bild på lillasyster som säkerligen kommer ge igen nu xD


GODNATT!! :*
som vanligt var det femtioelva saker till jag skulle skriva men inte kommer ihåg..

Kommentarer
Postat av: elina.

haha, jaja linnéa, jaja :P

jag ba "va, vaddå en kyckling!??" men sen fattade jag ;P söt bild på kissen :)

2011-05-25 @ 08:14:12
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: beccis

vilken söt kissemiss :D

2011-05-25 @ 10:33:54
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: julia

LINNEAAAAAA !!!!!

2011-05-26 @ 15:20:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0