Time flies..

.. I don't.

Vet inte riktigt vad jag ska säga.
Börjar tappa hoppet, har sjukt mycket i skolan och det rinner var ur mina tår!! (y)

Jaja, fick iallafall reda på att mamma kommer hit igen nästa vecka! Det är ju inte allt för ofta man träffas henne, om man säger så. Tyvärr kan dom inte ha med Bimbo denna gången heller, men får väl ta och åka upp och hälsa på själv istället snart.



Så har ödet slagit till igen - När jag lyckas få ett liiitet jobb (att klippa gräs) så går gräsklipparen sönder. När den sen äntligen är tillbaka så ösregnar det tre dagar i streck.
What a coincidence?

Har iallafall gjort klart två av fyra engelskainlämningar idag - only two to go!
Men mer än så har jag inte fått gjort. Och vet ni vad? Nu ger jag upp och går och lägger mig.
Klockan är ju visserligen bara åtta, men jag har fått återfall på mitt "ligga och dagdrömma om bättre tider istället för att sova" så det är bara till att lägga sig i sängen och ligga kvar tills hjärnan ger upp och stänger av.

Puss på i-landsproblem, jag kunde ju varit ett svältande barn i afrika :*



Wish I could fly, then there would be nothing left to stop me!


Kommentarer
Postat av: Caroline N

Ja, jag tycker ni får komma upp under sommaren :-) jag&bror får ju vara hundvakt till Bimbo, men om du kommer till norberg så får du ju träffa henne.. så det är bara att komma, vet att pappa&anna skulle bli väldigt glada då :-)

2011-05-27 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0