We shared moments that will last 'til the end..

Of all things that have ever happened,
all troubles, changes, experiences and adventures,
I can't understand how just a few hours
is taking so much place in my mind..?

Trodde jag skulle avlida på nationella i skolan igår, men tänka sig - jag överlevde! Lyckades till och med uthärda resten av skoldagen också! Tycker att jag kan få kalla mig nördig liten naturare en stund nu ;)
Sen sov jag resten av dagen, åt taco och somnade igen.. hehe.

Inget kvartsmaraton för mig idag, förkylningen suger sig fortfarande fast som en äcklig liten snusk igel..
Blev istället en städ-förmiddag, hejaklack till övriga löpare och en mysig "för-ni-varit-så-duktiga-och-sprungit"-fika med pappa och Pia på stan :)
Sitter just nu och hjälper en vän med Fysik A. Känner mig så häftig som fortfarande kommer ihåg hur man skulle göra, trots att det gick åt skogen för mig på den kursen xD

Ikväll står det grillat på menyn! :*

Tänkte lägga upp lite bilder från "modell för en dag" till er som inte har mig på facebook :)
Insåg precis att jag får göra det någon annan gång, internet leker sirap idag..







Kommentarer
Postat av: Majsan.

Tänka sig!! hahahaha fysik A in our ♥'s. not.

krya vännen. för hundraelfte gången:))

2011-05-07 @ 20:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0