Jag lider med dig

...min fu.nagel som idag drabbades av det tragiska ödet att bli avhuggen då korken på min sprayflaska inte ville öppnas och därmed fick min hand att total-krascha in i spegeln...



tomt.avhugget.naket.hemskt.

Åkte till gymmet med lillasyster efter skolan igår, sen hem till Philip och åt hallonpaj med hans familj. Lite godis på det och sen en riktig långrunda med älskling! Skulle bara gå till Ica och tillbaka, men slutade med att vi var ute i mer än två timmar!! Förvånandsvärt mysigt trots kylan och skönt att kunna prata av sig lite :D

Idag blir det nya Robin Hood och skriva en muntlig redovisning på jämförelsen mellan myten och verkligheten (y)
..låter det spännande? Nej. Det tycker inte jag heller..

Sitter på mattelektionen och läraren har yttligare en föreläsning om hur viktigt det är att vi gör vad vi ska. Samma gamla visa om och om igen..
Fick dock en chock av det helt oväntade nya avslutet;
"Högskolelärarna kommer skita lika mycket i om ni pluggar eller inte som ni skiter i min undervisning"
Pinsam tystnad råder i hela klassrummet.

Kommentarer
Postat av: Moster Anna

Jag kan intyga att det är sant :)

2011-11-16 @ 23:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0