Måndag igen

Nu är helgen slut och en ny vecka har börjat.

Utbildningsmässan var kaos. Människor överallt som drog i en, packade på en massa broschyrer och skulle övertyga alla om att dom helt enkelt var bäst. Jobbigt.
Tjejerna och jag tröttnade redan innan tolv, så vi vandrade vidare till Mc Donalds och satt där tills bussen gick hem -  väldigt underhållande konversationer om bla tå-avsugning, dialektfel som näs-sjö och massa annat som som vanligt inte har något vettigt syfte överhuvudtaget ;)

Barnvaktningen
i Lördags gick riktigt bra! En liten 7månaders bebis och en två-åring var inte alls så jobbigt som jag förväntat mig.
Bebisen bara njöt i famnen, sög på leksaker och var allmänt gullig medan två-åringen lekte med play-doh, kollade på Lejonkungen och dansade runt i vardagsrummet :D

Sov lite extra länge i går, gjorde scoutmackor till frukost och fixade lite saker hemma medan älskling pluggade. Bakade chokladkaka (som kladdkaka fast kladdigare och med riktig choklad) till lunch och sen åkte vi hem till Philip och kollade på film.
Sista-minuten-godis-handlade kl 21:55, satte på en film till och sen va det sovdags!

Frågade Catti om jag fick låna hennes kamera och ta lite kort under helgen - hjälpte dock inte att jag fick när jag ändå glömde den hemma...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Samma för mig! :) Vad gillar du klänningen jag hittade idag?

2011-11-14 @ 10:24:13
URL: http://emeliechristinarengart.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0