Mitt höstlov 2011

Har inte haft tid/ork att blogga under lovet, men här kommer lite "highlights"


Påväg ut i bilen för att åka till Gekås med Vedran, Karro och Philip;
Tobias står i köket och brer mackor kl 7 även fast han inte ska med.
Jag: Vad gör du uppe?
Tobias: ....jag ÄR vaken...

Snacka om att försöka övertala sig själv om att man inte går i sömnen!! x)

Sovande pojkvän :)

Precis hemkomna från Rosenlundsbadet med Robin, Linnéa och Philip.

Tack för en rolig dag i Jönköping, puss på er ;*

Självklart umgicks vi med Max några timmar.
För jävel! Vi smäller till med en mössa där då!! ;)

...och återigen försökt (och misslyckats) få in mitt ljud rätt i bilen..


Glömde ta kort på sakerna jag köpte på Gekås och att ta med kameran till maskeraden hade jag inte en tanke på! Ska se om någon annan tog något som jag kan lägga upp senare :)

It's forever, this time I know and there's no doubt in my mind!

För vet du vad? Jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Maja.

Sv: Jaa, hahahhaha skrattar mer åt att du tyckte att det var kul! puss på dig neis:D(L)

2011-11-07 @ 14:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0