Stallet

Upp kl.8 idag för att följa med lillasyster till hopptävlingen på Sörsjö!

Längesen jag var i stallet nu, jag har verkligen saknat det. Tänker inte på det när jag inte har det omkring mig, men så fort jag kommer dit känner jag den där varma känslan jag fick när jag var liten :)
Första gången hon tävlade med en stor häst idag och alla var jättenöjda med hennes prestation - nollade både 80 och 90!
Hon lät till och med mig sitta upp en stund - som ett litet barn på julafton blev jag :'D

Lillasyster och Irish Suzy



När älskling vaknat (...lanat hela natten...) ska jag köra in till stan och hämta honom. Lite mys här hemma, sen hämta Carro i Gnosjö i natt :)

Kommentarer
Postat av: Ida!!

Hejsan fin blogg du har!! :)

2011-11-19 @ 22:26:34
URL: http://lillbanditen.blogg.se/
Postat av: elina.

fina bilder lenning :)

haha, jo det förståss, fast vaddå "vakär" är väl ett ord? ;) fattade inte ens vad jag hade skrivit förrens mamma översatte det åt mig: "vacker" :P

2011-11-20 @ 01:23:01
URL: http://elinatauson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0