Trassel

Möblerade om Philips rum igår - riktigt nöjd blev jag! Verkade som han blev det med, så då antar jag att jag verkligen lyckades ;)
Sen blev det en snabbis på gymmet med lillasyster. Hann inte riktigt klart för vi blev lite sena, men det tar vi igen på onsdag!

Idag är det löparträning, håller tummarna för att knät vill hänga med (y)


Hela livet har vi levt med tanken "det går över tills du gifter dig" och "tänk inte på det nu, du har hela livet framför dig" - men nu när det väl dags att sätta riktning mot "hela livet" känner man vilket himla trassel allt är. Vad vill man egentligen och hur ska man ta sig dit?

Paniken över att för alltid vara ensam fick sina konsekvenser - allt runtflängande efter kärleken fick mig att blunda inför resten av livet. Skolan, familjen och vännerna.. Nu när jag äntligen slagit mig till ro i mitt förhållande ska jag ta fram mitt nystan igen och försöka reda ut min framtid ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Låter som ett bra mål älskling! Önskar dig all lycka till! Älskar dig kram

2011-11-08 @ 10:36:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0