Godmorgon!

Jaa verkligen god morgon! Bestämde mig för att vara snäll och gå upp tidigt trots att jag har sovmorgon. Efter det skulle vi ha en lektion, sen inställt innan lunchen (vilket blir en ca 2h lång håltimme), seg svenskalektion och sist men absolut inte minst historia.
Så, första tanken? Sova och skippa första lektionen.
Efter-tanken? Duktig tjej går upp ännu tidigare, rakar benen och ger sig fan på att plugga på sovmorgonen och jobba på den extra långa lunchen! (y)

Snart är det maskerad på gillet - men vad ska man vara? :o


..och hur blev jag såhär glad? Jo, texten från fb gjorde ett riktigt nedslag i min hjärna, men när jag vaknade hade jag fått en riktigt fin och uppmunrande kommentar istället;
men samtidigt... om man inte vågar ta nästa steg, kan man bli stående på ett ben i resten av sitt liv...

Wääåå!

Kommentarer
Postat av: beccis

jag har verkligen ingen aning vad jag ska klä ut mej till :o ♥

2011-10-12 @ 07:48:38
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0