Min helg

har varit underbar! Jobbig, men såå bra!

Örebro efter skolan, hem till bonusmoster Anna och helt plötsligt har jag balklänning!!!
Här kommer en liten sneak-peek på den;

tack så otrooooligt mycket Anna!

Frukostbuffé på hotellet, fotbollsmatch för lillasyster, hämta startlappar, fotbollsmatch igen och sen uppvärmning!
..fick andnöd, köttsår och ont i hela kroppen. Om inte pappa mött mig i slutet hade jag nog fått avbryta. Trots detta lyckades jag med alla tre mål - exakt samma tid som midnattsloppet!


Fina fötter hade jag när jag kom i mål...

Pappa efter tre kilometer

Pia efter tre kilometer (lite gömd, 2327)

Jag efter tre kilometer (..vad jag gör med händerna i luften kommer jag inte ihåg..)

Pappa efter sju kilometer

Pia efter sju kilometer

Jag efter sju kilometer

En sista match för kvällen och tillbaka till restaurangen på hotellet. Jag och Catti satte oss i baren, beställde några drinkar (dock alkoholfritt till den minderåriga, hehe) och satt kvar där efter stängning. Trevlig natt med de anställda, vilket slutade med att kassan blev räknad och vi slapp betala!


Sova några timmar, frukostbuffé igen, sista matchen (som avgjordes på straffar) och sen hem.

Bytte om, körde till stan och vidare till donken med extremt saknade vänner!!

Lycka! :D



Kommentarer
Postat av: Anna

Ljuvligt att ha er här! Lycklig över att ni alla finns i mitt liv :)

2011-10-11 @ 09:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0