Ny vecka, nya tag.

Har bott hos Philip hela veckan medan hans föräldrar har varit utomlands - helt underbart!

Så i natt var första natten jag sov ensam (lillasyster på en extrasäng jämte dock) på mer än en vecka.
Ledde till att jag smsade i sömnen, försov mig, fick dra på mig blöta kläder som jag inte hunnit hänga upp och i all stress köra barfota till skolan (y)

Men, för er som läser psykologi, det är nyttigt med lagom stress - hög prestation med tid över som resultat ;)



Blev bjudna på middag hos min faster i Lördags!
Både farmor, farfar och två av kusinerna var där. Riktigt nervös över vad för frågor farfar skulle få för sig att fråga, men han var förvånandsvärt o-nyfiken (inte ens säker på att det där är ett ord..?) och snäll :D

Jag, storebror, farfar och pappa för sisådär minst tolv år sen :)

Denna veckan ska ägnas åt mycket mera sömn,
och lite mera plugg också kanske ;)


Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

och träffa mig på Lördag :) Kram

2011-10-24 @ 13:49:50
Postat av: Anonym

Nu har jag det svart på vitt. Farfar är snäll !

2011-10-25 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0