Pissvecka med svettavslutning.

Låter lika mysigt som det är. Trots att jag varit sjukt arg hela veckan så har jag ändå känt mig lugn, road och riktigt glad på samma gång - tack du, hoppas du vet vem jag menar!

Så för att, nää jag vet inte riktigt varför, så avslutar vi denna veckan med 1 mils löpning i Örebro!
bjuder på en retardbild på mig själv efter bakis-ösregnslöpning dagen efter midsommar..

Snart hem och packa, sen blir det bilfärd till bonus-moster, bo på hotell, springa, bada och kanske förtära lite alkohol som belöning?

Ha en bra helg, puss på er! :*

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

ha en bra helg, bamsekram

2011-10-07 @ 15:35:57
Postat av: elina.

puss på dig! lycka till :D:D

2011-10-07 @ 15:53:39
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Asger

Håber det går bedre, god weekend :O)

2011-10-07 @ 17:21:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0