Robert Carlsson

Känslosamt inlägg, bara så ni vet..

Om ca 10min åker jag till Gislaved för att säga hejdå till mitt ex som ska flytta till Australien. Exakt två veckor från idag är det ett år sen vi gjorde slut.
Fyra och ett halvt år av mitt liv, spenderade jag med dig!


Jag älskade dig mer än allt annat - du var hela min värld.

Vi hade det svårt, det är inte något som går dölja.
Jag var bara tretton åt när vi träffades, men utvecklades mycket tack vare dig.
Den jag var då skrämmer nästan mig och jag är glad över att du fick mig att bli den jag är idag.
Jag har lärt mig mycket genom dom åren vi hade ihop och jag ångrar det inte en sekund. Man hade kanske hoppats på att vissa saker aldrig hänt, att bråken inte skulle bli så stora och att vi bara hade kunnat glödjas för att vi hade varandra - ändå är det bra att det hände, för hur hade våra liv sett ut nu annars?
Med alla tårar, skrik och sömnlösa nätter tänker många att det måste varit ett rent helvete - men vad gör man inte för den man älskar?
Klart man kämpar in i det sista, och det gjorde vi verkligen!


Förlåt för allt jag gjort mot dig, förlåt för tårarna du fällt för mig.


Hoppas du får det riktigt bra i Australien nu vännen min!

Kommentarer
Postat av: Mamma Anna

Fint skrivet min älskade Nea, kram

2011-10-14 @ 16:11:03
Postat av: elina.

linnéa bara så du vet, det är helt okej att vara ledsen över en sån sak!

och en sak till, du har alltid oss iaf ♥

2011-10-14 @ 16:43:32
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Tea

Tänk vilken tur ni haft som trots allt dåligt ändå kunnat glädjas så åt varandra som vänner. Och det kan vara bra mycket mer värt att ha kvar!! Lycka till Där Nere Robert!

2011-10-15 @ 16:02:49
URL: http://nojagoja.blogg.se/
Postat av: Maja.

Aw:(. Finns hjärtat.♥♥

2011-10-16 @ 15:40:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0