FML!

Körde hem carro och simon, plockade upp lillasyster och körde henne och anton till doken (och max). Till bor och lämna anton och vad händer på vägen hem? Bilen hoppar fram hela vägen från Bor! Måttligt panikslagen ringer vi pappa och försöker förklara vad som är fel. Han säger åt oss att försöka fortsätta. Bensinmätaren sjunker till rött (och jag tankade fullt igår...) och vid samåknings-parkeringen i Värnamo stannar vi bilen och öppnar motorhuven - ingen kylarvätska! Lampj*vlen lös inte ens! Kollar i bagageutrymmet - glykol men inget vatten!
Ringde pappa som fick komma med vatten. Fyllde på kylarvätskan - bilen startar inte. Batteriet dog! Blev bogserad hem (vilket förövrigt var jävligt läskigt) och skulle ladda batteriet - så är laddaren också död!
Three words - Fuck My Life.

..och sen tror jag inte jag var såhär sexig och bilerfaren kl23 när jag försökte fatta vad som hände, för då hade ju allt varit helt okej?

Kommentarer
Postat av: ester

vad läskigt :S hoppas du får mer tur i framtiden med bilen än med mopeden i alla fall!♥

2011-09-12 @ 09:20:26
URL: http://esterus.blogg.se/
Postat av: Martin trollface soffronow

Linnéa man ska alltid göra en säkerhets kontroll innan man åker iväg! :*

2011-09-12 @ 21:28:14
Postat av: Néa

Martin: och som om någon gör det????? damp. Borde slå dig när jag ser dig nästa gång...

2011-09-13 @ 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0