Gråt aldrig över en person som sårar dig, bara le och säg..

- Tack för att du ger mig chansen att träffa nån som är bättre än du!
så sant, snodd av caroline

Hade en riktigt knäpp, mysig och väldigt kul kväll hos Tause igår! Idol, dipp med morötter och gurka och så självklart en massa skratt och skitsnack!! xD
glömde min kamera så jag snodde beccas bilder;


Tack för en rolig dag/kväll!

Till något helt annat:
Äntligen har våra löparjackor kommit!
och alla mina vänner har varit så duktiga på att träna när jag varit skadad, men nu jävlar! haha

Fick också ett paket från bonus-moster Anna igår - löparhandskar och mössa med tofs-hål!
Kunde tyvärr inte ta kort på det, för kameran dog precis xD

Sååå, detta kanske blir sista uppdateringen för mig - imorgon åker jag och nielsen ut på projektarbete!
Två tjejer, ensamma på en ö utan mat..
Haha bilder (och kanske någon video) kommer när vi är hemma igen!

Kommentarer
Postat av: elina.

jajajajajaa!!!!! massa bilder och film :D

och ta det lugnt, blir orolig!!

2011-09-07 @ 16:50:16
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Maja.

Lycka till hörrrrni!(L)

2011-09-07 @ 20:03:51
Postat av: sofia

sv : hahah jaha ! grattis då ! kraam

2011-09-07 @ 20:48:42
URL: http://ssooofiiiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0