Helgen.

Passat Chasey hela helgen, ändå haft det riktigt bra! Varit så sjukt långtråkigt dom andra gångerna, men nu när jag hade bil så slapp jag sitta i Boda helt ensam :D

Kom dock ett antal timmar försent då bilen la av igen.. Tur att man har vänner som ställer upp och hjälper en. Försökte fixa den hela dagen, åkte fram och tillbaka för att hämta delar och försöka leta upp felet - visade sig att hela generatorn var kass!
Tyvärr hade han inte rätt generator hemma, så jag blev bogserad hem igen - från Bredaryd!
Som tur väl var så fick jag låna Pias Volvo V70 istället :p

When we all were just innocent children,

and nothing we did seemed wrong.

Tack till alla som underhöll mig i helgen! ;)
..och speciellt tack till Robin som hjälpte mig med bilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0