Let's do it again,

like we did it on a one night stand! -Let's do it again, J Boog

Taxi idag, fram och tillbaka till stan typ fem gånger. Men jag klagar inte, sååå kul att köra runt! Dock jävligt dyrt..

Så, min pluggis dag blev lite styckmördad - öppnade böckerna, läste en liten stund och sen ut i bilen. Hämta, lämna och tillbaka till böckerna. Denna prosedur upprepades 5 gånger, men nu har jag lagt nycklarna på bänken och slagit igen böckerna för dagen x)



Sovmorgon, två lektioner och sen helg! Ut till Chasey, kattungarna och hönsen i Boda efter skolan och på lördag blir det kräftskiva hos Becca!

Sov så gott! :*

Kommentarer
Postat av: beccis

hahah fuck you jävla cp uppgift! ;)



nu taggar vi inför lördag :) ♥

2011-09-15 @ 22:20:25
URL: http://rebeccaharkonen.blogg.se/
Postat av: elina.

hahah L6.16 i mitt ♥

2011-09-15 @ 22:37:29
URL: http://elinatauson.blogg.se/
Postat av: Maja.

Är det Beccas skrivhäfte?:p

2011-09-15 @ 23:42:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0