Let's get serious!

Känns som jag legat i ide sen i vintras - som jag väntat på något som tydligen inte kommer inträffa.

Så - dags att börja göra något!
plugga, träna och ta tag i allt så fort det dyker upp!!
Visst låter det bra att säga det? hoppas det håller x)

Börjat bra iallafall; tog mig ner till Åminne och klippte gräset direkt istället för att sätta mig vid datorn. Sen hem, hämta lillasyster, hejja lite på Stefans fotbollsmatch och vidare till gymmet :D
Tänkte tvinga ner mig själv i en stol imorgon och ha en "plugg-dag", får se om det funkar :p

Dags att sova! Skolfoto imon :o

Kommentarer
Postat av: du vet vem ;)

glöm inte att göra säkerhetskontrollen och kolla ALLA lampor o kylarvatten o oljan o allt innan du åker iväg! ;D

2011-09-15 @ 17:15:01
Postat av: Néa

Du. PASSA DIG!!!

2011-09-15 @ 21:52:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0